Търгувам, защото няма такава тръпка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Как се чувствате като победител в Играта на BONO?

Много се радвам, вчера бях много щастлив, сега, като видях колата се радвам още повече! Не очаквах, че наградата ще е толкова хубава.

Досега печелил ли сте награда в томбола?

Да, но не чак толкова голяма награда. Преди няколко години спечелих едно колело и още си го карам. Иначе дребни неща, торти и малки награди от коледни игри.

Как разбрахте за играта на BONO?

От сайта на Булброкърс. Аз се занимавам с Форекс и наблюдавам няколко брокера, един от които сте вие. Често влизам да преглеждам какво предлагате и така видях рекламата за играта. Записах се, поиграх, доста беше интересно, защото точно по това време пазарите бяха много динамични.

Вие имате опит в този тип търговия, а BONO е платформа за начинаещи. Ако сега бяхте такъв, щеше ли да ви хареса BONO, щеше ли да събуди интереса ви към този тип търговия?

Да, мисля че да. Няма графични възможности, но всеки начинаещ има нужда от време преди да може да влезе в графиките. Иначе отварянето и затварянето на позиции е доста добро, макар да съм пробвал само демото и ако е така и в реална сметка, ще работим още дълго време заедно. Ще потъргувам с реални пари, надявам се да си спечеля и нещо с търговия.

С какво се занимавате?

Търговски представител съм на голяма фирма. Работата ми е доста напрегната. Иначе с Форекс се занимавам паралелно, от около 5-6 години.

А какво ви накара да пробвате в началото?

Един приятел, който живее в САЩ се върна и ме попита дали съм пробвал да търгувам на финансовите пазари. Казах му, че ми се струват прекалено динамични и ме е страх. Той обаче, настоя да ми покаже и така докато си бъбрехме на чашка, успя да ме запали. После отидох на няколко семинара, хареса ми още повече и се зарових в литература. И така вече 6 години.

Може ли да се печели?

Да, разбира се. Аз съм губил, но и съм печелил, като цяло съм спечелил повече от колкото съм загубил.

Защо бихте препоръчал на свой познат да пробва този тип търговия?

О, аз съм препоръчал на не един или двама. Защото е тръпка! Защото няма такава тръпка! Освен това виждаш резултатите си много бързо. За няколко часа и вече печелиш или губиш.

А какво бихте посъветвал начинаещите трейдъри?

Задължително да започнат с демо, да се обиграят, да си изработят стратегия и да я спазват. Но най-важния съвет е, винаги да мислят сякаш търгуват с реални пари. Дори и да са с демо сметка, да си представят, че това са истински пари.

Вашият коментар

